неділя, 19 червня 2016 р.

Буктрейлер


     
 Чи можливо викликати інтерес до книжки і письменника завдяки буктрейлерам?  Що це за явище таке – буктрейлер?
      Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп).  Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі. А простіше кажучи, буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Основне його завдання - яскраво і образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Це сучасна форма реклами книги.
      За кордоном буктрейлери з'явилися в 2002 році, а розвиток соціальних мереж, блогів, YouTube та інших відеоплатформ лише сприяв їхній популяризації, нині створення буктрейлерів стало справжнім видом мистецтва. Інтерес до буктрейлерів у молоді є, і з кожним роком лише зростає. Проводиться щорічний фестиваль  «Book fashion» - серед студентів і старшокласників (10–11 класи).  Створений він для розробки та просування в Інтернеті буктрейлерів та промороликів для популяризації читання, привернення уваги читача до новинок книжкового ринку і до класики.
      Жаль, що в Інтернеті зовсім мало буктрейлерів українських книжок, але на сьогоднішній день цей жанр зробив великий крок вперед.
       Користувачі бібліотеки мають можливість долучитися до обговорення:
        Що думаєш ти про такий спосіб популяризації літератури?

Немає коментарів:

Дописати коментар