понеділок, 25 лютого 2019 р.

Ти себе Українкою звала…


 Ні! Я жива, я вічно буду жити!

Я в серці маю те, що не вмирає!

     25 лютого виповнюється 148 років від дня народження Лесі Українки (справжнє ім’я: Лари́са Петрі́вна Ко́сач-Кві́тка; 1871 — 1913) — українська поетеса, письменниця, перекладач, культурний діяч.
      Історії її життя оповиті легендами й міфами, правда переплітається із вигадками. Незаперечно вартісними залишаються її твори, написані рукою сильної, сміливої й прекрасної жінки...
     А вірші Лесі Українки – це джерело невичерпної мудрості та незламної сили духу. У своїх поезіях Леся Українка, попри важку хворобу, ніколи не нарікала на свою долю, а продовжувала боротися.
Вислови Лесі Українки, що стали крилатими мають глибокий філософський зміст:
*Ні, я жива, я буду вічно жити, я в серці маю те, що не вмира…
*Адже любов, як вода, несе і крутить, грає, рве, пестить, голубить, топить. Де жар, вона кипить, а         зустріне холод — і стане льодом.
*Потрібно цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш.
*Без надії сподіваюсь!
*Поетична мова — це найприродніша мова.
*Ти мене убити можеш, але жити не примусиш!
*Ту брехню, що справдиться, всі правдою зовуть.
*Не раз, хто забувається про завтра, той має вічність.
*Краса – змагання до досконалості.
*Мене любов ненависті навчила.
*Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі.
          Для вас в бібліотеці тематична книжкова викладка «Ти себе Українкою звала…».


Немає коментарів:

Дописати коментар