Чи можливо
викликати інтерес до книжки і письменника завдяки буктрейлерам? Що це за явище таке – буктрейлер?
Буктрейлер
(від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп). Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі.
А простіше кажучи, буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги, кліп
по книзі. Основне його завдання - яскраво і образно розповісти про книгу,
зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Це сучасна форма
реклами книги.
За кордоном буктрейлери з'явилися в 2002
році, а розвиток соціальних мереж, блогів, YouTube та інших відеоплатформ лише
сприяв їхній популяризації, нині створення буктрейлерів стало справжнім видом
мистецтва. Інтерес до буктрейлерів у молоді є, і з кожним роком лише зростає. Проводиться
щорічний фестиваль «Book fashion» -
серед студентів і старшокласників (10–11 класи). Створений він для розробки та просування в Інтернеті
буктрейлерів та промороликів для популяризації читання, привернення уваги
читача до новинок книжкового ринку і до класики.
Жаль, що в Інтернеті зовсім мало
буктрейлерів українських книжок, але на сьогоднішній день цей жанр зробив
великий крок вперед.
Користувачі
бібліотеки мають можливість долучитися до обговорення:
Що думаєш
ти про такий спосіб популяризації літератури?
Немає коментарів:
Дописати коментар