вівторок, 25 лютого 2020 р.

Й слово мої уста німії оживило

        25 лютого народилась Леся Українка (справжнє ім'я Лариса Петрівна Косач-Квітка, 25.02.1871 — 1.08.1913) — велика українська поетеса та драматург, перекладач, культурний діяч.  ЇЇ твори – це джерело невичерпної мудрості та незламної сили духу. У своїх поезіях Леся Українка, попри важку хворобу, ніколи не нарікала на свою долю, а продовжувала боротися.
Бібліотека долучилася до учнів Личковецької ЗОШ , які разом з учителем української мови і літератури Пагут М.Я. підготували літературно-музичну композицію «Душею щира Українка». Марія Ярославівна розповіла про багатогранну творчу особистість Лесі Українки, про незгасимий вогонь її таланту, про високе поетичне слово. Учні знайомили глядачів із життям та творчістю поетеси. Палко і трепетно звучали віршовані рядки з вуст школярів, дзвінко лунала мелодійна українська пісня. Усі присутні переглянули відеофільм « Я на гору круту, крем`яную». Присутні  мали можливість доторкнутися до полум’яного і ніжного українського слова,  переглянувши книжкову виставку «Й слово мої уста німії оживило…», відчути гордість за те, що ми гідні нащадки поетеси.



     

Немає коментарів:

Дописати коментар