неділю, 29 травня 2016 р.

Дзвенить струмочком рідна мова.


            Любіть Україну, любіть Україну сповна….закликали учні 3 – го класу ( класний керівник Хома Г.М.), де я, разом з батьками, стали учасниками святкового дійства « Дзвенить струмочком рідна мова».
              То ж завітаймо, друзі, в край цікавий:
              В країну «Рідна Мова» вирушаймо.
    Уважно всі слухали легенди про Україну, мову, українську пісню. Цікавими були і загадки про рідну мову. Славиться Україна своєю піснею, тож  свято супроводжувалося чудовими  піснями у виконанні школяриків.
             О, не згуби свого народу,
             Безсмертна мово, рідна і терпка,
             Ти є душа співучого народу
             Що був, і є і буде у віках.
    І ніби настановою для нас усіх линули слова:
             То ж мову вчи і прислухайся,
            До того як вона звучить.
            І розмовляти так старайся,
            Щоб всім хотілось її вчить.
            Вона ж у нас така багата,
            Така чарівна як весна
            І нею можна все сказати
            І найрідніша нам вона.
        Щиро вдячні співорганізаторам  цікавого виступу  Чорній Г.М. та Храпливій А.П., які підримують у своїх вихованцях промінчики допитливості, цікавості, доброти, прагнення до знань.
            Я твій громадянин, я прагну підрости
            Тягнусь пагінчиком до сонця і тепла
            Моя свята і рідна Україно - мати,
            Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.
   
 
 

 
 
 
 
   Маленькі солодощі отримали третьокласники від мене, як дяка
за активність в повсякденному житті бібліотеки.
 
          І вже пролунав останній дзвоник тож я радо нагадала:
               Школо, прощай!
          Здрастуй, бібліотечне літо!

Немає коментарів:

Дописати коментар