неділю, 4 лютого 2018 р.

Кузьма Скрябін

       Три роки тому загинув відомий український співак, лідер гурту «Скрябін» Андрій Кузьменко.
Таких як він є небагато. Справжній, щирий. Ми досі слухаємо його пісні і будемо слухати ще довго. Та це далеко не усі його таланти. Він вмів писати. І ми говоримо не лише про саркастичні і геніальні тексти пісень. Андрій – автор кількох книжок.
     У 2006 році вийшла його перша книжка «Я, Побєда і Берлін». Її перевидавали кілька раз. Крім того у його бібліографію входять: «Місто, в якому не ходять гроші»(2006), «Я, Паштєт і Армія»(2014),  «Я, Шонік і Шпіцберген»(2015), «Поезія»(2016), «Кюр, Крим і я» (незакінчена). Крім того, він був членом журі літературної премії «Книга року ВВС».
     Підтримував Кузьма і військових в АТО. Він відверто говорив: « З мене вояка такий-сякий. А в тилу я досить потужний чувак».  
Книги, які потрібно прочитати:



 

Немає коментарів:

Дописати коментар