четвер, 27 квітня 2017 р.

Будьте здоровенькі


        Добрий день вам, дорослі і малята!
        Запрошуємо всіх на свято.
        Ми свято здоров’я проводимо нині.
        Дуже потрібне кожній дитині.
    Такими словами розпочалося свято «Будьте  здоровенькі», яке підготували учні 3-го  та 4-го класів.
Наступає чарівна мить!
Ми вам казочку покажем,
А ви висновки робіть!
І на сцені картина вранішнього збирання до школи ( яка, напевно,  знайома усім дорослим).
Пісня про зарядку підбадьорила всіх глядачів , а лікар Айболить перевірила здоров’я кожного.
Словами:
Вітамінчик бравий я.
Знаю все від А до Я
З книгами завжди дружу,
Всі завдання розв’яжу.
Діточки, ви теж спішіть.
Свою кмітливість покажіть.
Відгадайте мої загадки.
      До дітей звернувся головний  атрибут  доброго здоров’я – Вітамінчик,  а персонажі : морквина, цибулина, бурячок, часник, капуста розповіли про  вітаміни в овочах. Присутні заслухалися  піснею  «Вітамінка»  
 На святі побували і шкідники, але  пісня «Про чистоту» позбавила усіх від мікробів, бацил і бруду. А щоб з ними не зустрічатися повторили правила здоров’я. Танець «А рам зам-зам»  звеселив усіх.
Пісня «Не давайте суми жити» надала усім присутнім  настанови:
Не давайте суму жити,
Посміхайтесь повсякчас!
Наші діти, наші діти
Будуть жити краще нас!
І на завершення вчитель і організатор свята Г.М.Хома побажала :
Здоров’я бережіть, доки малі.
І мудрими йдіть по цій землі.
Хай кожен з вас запам’ятає.
Що без здоров’я щастя не буває.
Будьте всі здорові, діти,
З усмішкою у світ ідіть.
Хай вам щиро сонце світить,
Всі здоровими ростіть!
     І я, як бабуся і сільський бібліотекар, приєднуюсь  до слів подяки і щоб наші діти, наше майбутнє росли здоровими, щасливими на радість батькам і Україні.
Фото і відео зі свята можна переглянути в бібліотеці.





Немає коментарів:

Дописати коментар