вівторок, 16 травня 2017 р.

Цілую ніжно материнські руки

      Низький уклін Вам,рідні матусі!
      Здоров’я міцного з роси і води,
      Нехай Ваші ніжні і лагідні руки
      Тепло і любов нам дарують завжди!

       У чудовий травневий день доньки і сини бажали найдобрішим, найкращим, найріднішим своїм матусям вік довгий прожити в щасті та добрі. Ми вклоняємося Вам низенько за сонечко ясне, за серце ніжне і прекрасне, за те, що добром зігріваєте наші серця. Нехай завжди для усіх матерів сміється сонце з голубого неба, хай завжди і в усьому Вас супроводжує по життю безмежна любов рідних, міцного здоров’я на многії літа, а журба нехай оминає дім, щоб Ваші невтомні руки ще довго обіймали нас своїми теплими крильми.
      В бібліотеці розгорнуто книжкову виставку «Цілую ніжно материнські руки».
Маленькі користувачі бібліотеки зацікавилися читанням розповідей про матусь, а також давали відповіді на мої запитання:
А ти хвалиш свою маму?
Дякуєш їй?
                Молишся за неї?
Прості запитання… а відповідь давати Вам.
       Ми дякуємо Богу, що Ви у нас є,
       хай силу і здоров'я Господь Вам дає!



До Дня Матері в фойє сільського будинку культури розгорнуто тематичну виставку, відбувся святковий концерт «Ой маю я три матері, та всі три хороші».
           



Немає коментарів:

Дописати коментар